کرج بلاگ

اطلاعاتی مفید از مشاغل ، دیدنی ها ، مراکز خرید شهر کرج

کرج بلاگ

اطلاعاتی مفید از مشاغل ، دیدنی ها ، مراکز خرید شهر کرج

ترند های آرایشی و زیبایی سال 2020

ترند در معنای لغوی به معنای روند و گرایش است و در معنای مفهومی به معنی فراگیر شدن و رواج یافتن یک چیز است. در واقع هر چیزی که در یک بازه زمانی خاص مد بشود را ترند می گویند و ما در این مقاله می خواهیم برخی از ترند های آرایشی سال 2020 شامل مدل مو، رنگ مو و آرایش های محبوب را بررسی کنیم.  

مدل موهای پرطرفدار سال 2020

در سال 2019 ویژگی اصلی مدل موهای محبوب، زیبا و مرتب بودن در عین سادگی بود. در واقع مدل مو باید طوری به نظر می رسید که در اوج به هم ریختگی هم، طبیعی و زیبا به نظر برسد و به مراقبت های خاص و زیادی نیاز نداشته باشد. در ادامه می خواهیم برخی از مدل موهای محبوب سال 2020 را از دیدگاه مقاله ای در سایت whowhatwear بررسی کنیم.

1.     مدل موی کوتاه

مدل موهای کوتاه در سال 2020 بسیار محبوب است و با توجه به پیش بینی هری جاش روند موهای کوتاه یک نوع واکنش نسبت به ترند طولانی مدت موهای بلند می باشد که در چند سال گذشته شاهد آن بودیم.

2.     باب

به گفته نیکول کاساماسیما، متخصص مد در نیویورک، مدل موی باب در سال 2020 همچنان ادامه دارد و زنان می خواهند برای تنوع بیشتر، یک باب مناسب و باریک و با طول مناسب برای چهره خود داشته باشند.

3.     نشان دادن بافت طبیعی

متخصصان زیبایی می گویند در سال 2020 فقط مدل موهای صاف و براق ترند نیستند و هدف این است که هر کس، هر بافت مویی که دارد اعم از موج دار، مجعد و ... آن را به نمایش بگذارد و به دنبال صاف کردن یا تغییر آن با اتوی مو و سشوار نباشد.

4.     امواج ساحل

یکی دیگر از ترند های سال 2020، موهایی با موجی ملایم است که مانند امواج ساحل، نرم، پریشان و آرام به نظر می رسند.

5.     چتری ( به خصوص چتری هایی پرده شکل)

چتری های پرده ای، مدل مویی هستند که از وسط تقسیم شده و صورت فرد را از دو طرف قاب می کنند. چتری های پرده ای در دهه 1970 بسیار پرطرفدار بوده است و اکنون نیز رواج یافته و به وسیله آن می توان به راحتی، مدل موهای قدیمی خود را رنگ و بویی تازه بخشید. به علاوه چتری های پرده ای، برای هر نوع مو و هر مدل صورتی مناسب هستند و همین، کار را راحت تر می کند.

رنگ موهای محبوب سال 2020

به گفته ی روبی بوددمیر و آما کوارتنگ در سایت Cosmopolitan  برخی از رنگ موهای محبوب و پرطرفدار در سال 2020 عبارتند از:

1.     موهای تیره عسلی-بلوند

این رنگ مو در عین زیبایی، رنگ مویی مناسب برای انواع پوست هاست و نگهداری آن آسان است.

2.     موهای براق و قهوه ای

این رنگ مو فقط کمی از سیاه، روشن تر است و فوق العاده زیبا و براق به نظر می رسد.

3.     هایلایت طلایی

برای رسیدن به چنین رنگی، شما نیاز دارید که یک رنگ کار حرفه ای را در یک سالن زیبایی خوب ملاقات کنید و این ترکیب رنگی را خودتان به تنهایی نمی توانید در خانه امتحان کرده و به نتیجه دلخواه برسید.

4.     موهای نقره ای و بلوند

قرار نیست در سال 2020 موهایتان به طور کامل نقره ای کنید. بلکه موهای بلوند با ته رنگی از نقره ای، جلوه بسیار زیبایی دارد و در سال 2020 بسیار محبوب است.

5.     هایلایت کاراملی

ترکیب رنگ موی پایه ی قهوه ای شکلاتی با هایلایت های کاراملی، یکی دیگر از ترند های محبوب رنگ موی سال 2020 می باشد.

6.     موهای قهوه ای-شکلاتی

رنگ موهای قهوه ای در سال 2020 بسیار محبوب است اما اگر آن را با سایه های قهوه ای شکلاتی ترکیب کنید، جلوه ی فوق العاده زیبایی خواهد داشت.

7.     موهای قرمز

رنگ موی قرمز گرچه ممکن است یک تغییر بزرگ به حساب بیاید اما همچنان به عنوان یک ترند برتر رنگ مو در سال 2020 ادامه دارد و چهره را شاداب تر نشان می دهد.

ترند های آرایشی سال 2020

بنا بر مقاله ای در سایت cosmopolitan برخی از ترندهای آرایشی سال 2020 عبارتند از:

1.     خط چشم رنگی

در این روش علاوه بر خط چشم لبه ی بالایی پلک، لبه ی پایینی چشم و مژه ها را نیز با همان رنگ یا رنگی روشن تر، تزئین می کنند.

2.     سایه ی چشم چاپی حیوانات

در این روش گویی تکه ای از پوست یوزپلنگ، ببر و برخی از حیوانات را به شکل نمادین پشت پلک ها به عنوان یک سایه ی چشم خلاقانه، نقاشی می کنند.

3.     سایه ی چشم براق

این الگوی آرایشی به پلک های براق معروف است و چشم ها را جذاب و گرم نشان می دهد.

4.     ریمل روشن

استفاده از ریمل های رنگی یکی دیگر از ترند های آرایشی سال 2020 می باشد که در آن ریمل های سیاه همیشگی را کنار می گذارند و از رنگ هایی مانند صورتی، آبی، سبز و ... برای جلوه بخشیدن به مژه ها استفاده می کنند.

5.     آرایش نئون

استفاده از رنگ های نئون برای آرایش چشم ها، خسته کننده به نظر می رسد. خوشبختانه در سال 2020، همه چیز سبک جدید و مینیمالیستی دارد و به جای استفاده از رنگ نئون در امتداد کل پلک، تنها در گوشه ی چشم ها از آن استفاده می شود.

6.     رژلب صورتی

رنگ های قرمز تند برای رژلب را فراموش کنید. در سال 2020، سعی شده است تا از رنگ های صورتی درخشان برای رژلب استفاده شود.

7.     خط چشم شناور

در این الگوی آرایشی دیگر نیازی نیست، از خط چشم های چسبیده به مژه استفاده کرد. بلکه برای آرایش چشم ها از خطوط شناوری در قسمت بالایی پلک استفاده می شود.

8.     آرایش آبرنگی

در این شیوه ی آرایشی نیازی به استفاده از یک رنگ نیست و از یک طیف رنگی استفاده می شود که در نهایت، جلوه ای رویایی و خاص به چشم ها می بخشد.

9.     خط چشم های پاستلی

در سال 2019 از خط چشم های نئونی استفاده می شد اما در سال 2020 استفاده از خط چشم های پاستلی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

10. رژلب های لطیف

همیشه نیاز نیست رنگ لب ها بسیار جسورانه و تند به نظر برسد. گاهی استفاده از یک رنگ لطیف، جلوه ای طبیعی و رویاگونه به چهره می بخشد.

11. سایه ی چشم نامتقارن

این نوع آرایش، ظاهر جسورانه ای به فرد بخشیده و استفاده از آن ریسک بالایی می خواهد. در این الگوی آرایشی برای سایه ی چشم از رنگ های متفاوتی استفاده می شود. برای مثال ممکن است این رنگ ها به صورت متضاد (نارنجی و آبی) باشند یا رنگ هایی از یک خانواده (آبی و بنفش) باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد